Uvedené ceny jsou orientační. Platí pouze pro ČR a SK. Mohou být ovlivněny kurzem. Vzhled a parametry motocyklu se mohou měnit. Vždy se dotazuje svého prodejce.
DRILL One EVO Marathon (2023)
Cena od
včetně DPH
Cena oD
vrátane DPH
Elektrický motocykl Drill vyvíjíme a vyrábíme v České republice.
Nejčistší esence našeho pojetí lehké elektrické motorky. Je srovnatelně odolná s ostatními modely, přitom nabízí největší ovladatelnost a enormní rychlost na všech typech povrchů. Motocykl je vybaven pneumatikami rozměru 26"x2,6" vpředu, 70/100-19" vzadu.
- Chceme našim zákazníkům přinášet jízdu plnou zážitků a emocí. Nabízíme vám vynikající jízdní vlastnosti, ovladatelnost, agilitu a skvělý poměr hmotnosti a výkonu. Drill není unyle asijsky hebký a eko tichoučký. Naopak dává najevo svůj jadrný, elektricky dvoutaktní charakter v každé chvíli vaší jizdy, at´ jedete kdekoli. Má rád otáčky a užívá si je se svým typickým ječákem. Čím rychleji jedete, tím je spokojenější. Nabízíme vám mimořádnou efektivitu a dojezd v plném nasazení přesahující obvyklé limity. Design motocyklu vyzdvihuje svou jednoduchostí jeho skutečný charakter. Je krystalicky průhledný a jednoduchý stejně jako jizda na něm. Drill je vlastně více modelů motorek v jedné. Žádný jiný elektrický motocykl není tak modulární. Snadno si jej můžete přizpůsobit svým preferencím a náladám s minimem investic. Můžete si měnit různé velikosti kol, nastavovat primární i sekundární převod a měnit charakterisdku motoru. Stále zvětšujeme nabídkou našich doplňků. Stále rozšiřujeme naši prodejní síť, abychom naším zákazníkům mohli přinášet kvalitní záruční a pozáruční servis. Kdysi v počátcích elektrických motorek do terénu jsme přinesli slogan o elektrizujícím zážitku, a to vlastně přesně charakterizuje motocykl Drill. Udělejte si radost a zažijte to! Stojí za to.
Nové prvky
- nové ráfky stříbrné nebo černé eloxované
- nové možnosti pro nastavení charakteristiky motoru s lepší modularitou výkonových křivek
- nové horní brýle pro více jízdní stability dostupné pro modely Maraton a Enduro
- zásadně změněný termomanagement motoru
- lepší nastavení proudových limitů a větší výkon
- nový SW displeje s možností ODO a TRIP současně umožňuje kalibraci Hallove sondy přímo z panelu displeje
- vyšší výkon a otáčky motoru
- nový design horního ramene zadní vidlice
- nový progresivní zadní tlumič elka s novým uložením
- nový elektronický plyn s lepší odezvou
- zvýšená efektivita celé pohonné jednotky s vyšším dojezdem
- optimalizace mechaniky primárního a sekundárního převodu
| Délka | 1.760 mm |
| Šířka | 430 mm (stupačky), 820 mm (řidítka) |
| Výška sedla | 890 mm |
| Rozvor | 1.220 mm |
| Světlost | 320 mm |
| Váha | 52 kg |
| Rozložení hmotnosti | 50 : 50 |
| Maximální zatížení | 110 kg |
| Výkon | 12 kW Nominal / 16 kW Peak |
| Maximální rychlost | 60 - 90 km/h |
| Využitelná kapacita baterie | 2,25 kWh (Lithium-Ion) |
| Otáčky motoru |
6.000 rpm |
| Chlazení |
Nucené chlazení rotoru |
| Úhel stoupání |
69° |
| Dojezd |
60 km v závislosti na rychlosti a zvoleného režimu / 2,5 hodiny v terénu / 1 hod. v režimu Racing) |
| Max. točivý moment |
40 Nm |
| Typ a poměr přenosu |
7:1 / 10:1 |
| Pohon |
Řetěz 420 |
| Přední tlumiče - zdvih |
Manitou Dorado Expert / 200 mm |
| Zadní tlumič - zdvih |
Elka / 180 mm |
| Přední pneu | 26" x 2,6” (downhill bike Duro) |
| Zadní pneu | 70/100-19" (Maxxis) |
| Přední brzda |
Čtyřpístkové hydraulické |
| Zadní brzda |
Čtyřpístkové hydraulické |
| Přední ráfek | 26" 559 x 33 |
| Zadní ráfek | 19" x 2,15" |
| Jízdní režimy | Eco, Sport, Racing |
| Homologace | Ne |
| Standardní barvy | SAND BROWN, YELLOW-GREEN, GREY, WHITE, Na přání dle RAL s příplatkem |
| Podrobnější srovnání modelů a další možnosti doplňků a příslušenství najdete na | www.czem.pro |

















Komentář