Uvedené ceny jsou orientační. Platí pouze pro ČR a SK. Mohou být ovlivněny kurzem. Vzhled a parametry motocyklu se mohou měnit. Vždy se dotazuje svého prodejce.
DRILL One EVO Trail 16 (2022)
Cena od
včetně DPH
Cena oD
vrátane DPH
Nejlehčí elektrická motorka na světě!
Pro rok 2022 jsme pro uživatele připravili celou řadu změn, které směřují k dalšímu zvýšení odolnosti a spolehlivosti motocyklu.
Pracovali jsme po celý rok intenzivně také na tom, aby pro Vás byl zážitek z jízdy vždy jedinečný. Motocykl tedy zase přináší o kousek lepší fun faktor a zlepšení riders feeling.
- Zesílený krk řízení osazený komplet novým řízením DRILL s kuželíkovými ložisky, pro ještě větší odolnost a stabilitu jízdy ve vyšších rychlostech.
- Výměnná pozdra ze slinutého bronzu spodního ramene kyvné vidlice pro jednoduchý servis a nižší provozní naklady.
- Frézované a zesílené uložení horního tlumiče s novými možnosti nastavení charakteristiky tlumiče.
- Frézovaný prvek horního a dolního ramene zadní vidlice pro ještě větší odolnost.
- Dvouvrstvé a odolnější lakováni rámu a zadních vidlic.
- Ochrana kyvné vidlice proti poškozeni sekundárním řetězem.
- Upravený tužší kryt primárního převodu pro tišší jízdu s minimem vibrací.
- Nový odolnější bezševý obal baterie přináší nový štíhlejší look cele motorky.
- Zesílená středová trubka společného uložení spodního ramene kyvne vidlice a osy sekundárního převodu pro další zvýšení odolnosti.
- Nová kvalitnější ložiska vč ložisek motoru.
- Nové rozváděcího kolo primár/sekundár minimalizujicí nepravidelnosti chodu při jízdě v terénu.
- Nový držák stupaček.
- Zesílený držák zadního blatníku s větším sklonem.
- Standardně větší rozeta 52z přinášející i v základním nastavení více radosti z jízdy.
- EVO display ve standardu.
- Nově nabízíme standardní bílou barvu rámu.
DRILL PARTS
- Rozety 56 a 60z.
- Primární pastorek různé počty zubů.
- Excentr motoru.
- Jemnější napínák – excentr sekundárního řetězu.
- Duralový kryt motoru.
- Chrániče páček.
- Duralový kryt primárního řetězu.
- Mapa motoru Racing.
- Mycí špunt do hřídele motoru a na stranu pastorku.
- Podložky pod představec řidítek.
- Snížené a zvýšené sedlo.
- Hallova sonda motoru.
- Prodloužené držáky stupaček.
Délka | 1.760 mm |
Šířka | 430 mm (stupačky), 820 mm (řidítka) |
Výška sedla | 890 mm |
Rozvor | 1.220 mm |
Světlost | 320 mm |
Váha | 52 kg |
Rozložení hmotnosti | 50 : 50 |
Maximální zatížení | 110 kg |
Výkon | 12 kW Nominal / 16 kW Peak |
Maximální rychlost | 60 - 90 km/h |
Využitelná kapacita baterie | 2,25 kWh (Lithium-Ion) |
Otáčky motoru |
6.000 rpm |
Chlazení |
Nucené chlazení rotoru |
Úhel stoupání |
69° |
Dojezd |
60 km v závislosti na rychlosti a zvoleného režimu / 2,5 hodiny v terénu / 1 hod. v režimu Racing) |
Max. točivý moment |
40 Nm |
Typ a poměr přenosu |
7:1 / 10:1 |
Pohon |
Řetěz 420 |
Přední tlumiče - zdvih |
Manitou Dorado Expert / 200 mm |
Zadní tlumič - zdvih |
Elka / 180 mm |
Přední pneu | 70/100-19" |
Zadní pneu | 90/100-16" |
Přední brzda |
Čtyřpístkové hydraulické |
Zadní brzda |
Čtyřpístkové hydraulické |
Přední ráfek | 19" x 1,85" nebo 19 x 2,15" |
Zadní ráfek | 16" x 2,15" |
Jízdní režimy | Eco, Sport, Racing |
Homologace | Ne |
Standardní barvy | SAND BROWN, YELLOW-GREEN, GREY, WHITE, Na přání dle RAL s příplatkem |
Podrobnější srovnání modelů a další možnosti doplňků a příslušenství najdete na | www.czem.pro |
Komentář